Jezik/Језик/Language:
Your rights are violated?
Fill & Send Application Form
Photo albums
of everyday activities...
Website search:
Loading Google Search / Google Pretraga stranice ...
Skip Navigation LinksHome > About us > Public procurement

Public procurement

Here you can find documents regarding actual Public procurement.



2017. GODINA


- Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2017. godinu

- Realizacija ugovora i okvirnih sporazuma u 2016/2017. godini

- Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku hotelskih usluga u zemlji i inostranstvu u 2017. godini

- Javni poziv za dostavu ponuda za usluge održavanja i popravke vozila u 2017. godini

- Javni poziv za dostavu ponuda za posredovanje kod nabavke aviokarata u 2017. godini



- Drugi javni poziv za prodaju motornog vozila putem licitacije po sistemu zatvorenih ponuda - februar 2017.g. Ovdje možete preuzeti i obrazac za ponudu.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluga internet konekcije i hostinga - februar 2017.g. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluga štampanja Godišnjeg izvještaja institucije Ombudsmena za 2016. godinu - februar 2017.g. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 15.02.2017. za dostavu ponuda za nabavku robe - motornog goriva (dizel) i maziva za službena vozila Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o nabavci – Otvoreni postupak za nabavku robe - motornog vozila srednje klase za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke higijensko-sanitarnog materijala za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke kancelarijskog materijala za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluge servisiranja štampača, kopira, skenera i faks uređaja za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluge servisiranja računarske opreme za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke robe - tonera za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.



2016. GODINA


- PLAN JAVNIH NABAVKI ZA INSTITUCIJU OMBUDSMENA ZA ZAŠTITU LJUDSKIH PRAVA BOSNE I HERCEGOVINE ZA 2016. GODINU

- IZMJENA PLANA JAVNIH NABAVKI ZA INSTITUCIJU OMBUDSMENA ZA ZAŠTITU LJUDSKIH PRAVA BOSNE I HERCEGOVINE ZA 2016. GODINU

- ODLUKA O IZMJENAMA I DOPUNAMA PLANA JAVNIH NABAVKI ZA INSTITUCIJU OMBUDSMENA ZA ZAŠTITU LJUDSKIH PRAVA BOSNE I HERCEGOVINE ZA 2016. GODINU

- REALIZACIJA UGOVORA I OKVIRNIH SPORAZUMA U 2015/2016. GODINI



- Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku hotelskih usluga u zemlji i inostranstvu u 2016. godini

- Javni poziv za dostavu ponuda za usluge održavanja i popravke vozila u 2016. godini

- Javni poziv za dostavu ponuda za posredovanje kod nabavke aviokarata u 2016. godini

- Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 04.02.2016. za dostavu ponuda za nabavku robe - motornog goriva (dizel) i maziva za službena vozila Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 08.02.2016. za dostavu ponuda za servisiranje fotokopir aparata, štampača, fax uređaja i skenera Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 08.02.2016. za dostavu ponuda za servisiranje računarske opreme Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Izvještaj o provedenom postupku nabavke štampanja godišnjeg izvještaja institucije Ombudsmena BiH za 2015.g.

- Odluka o pokretanju nabavke higijensko-sanitarnog materijala Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Odluka o pokretanju nabavke motornog vozila Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka za nabavku, štampanje i isporuku omota za predmete Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i HercegovineOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Izvještaj o provedenom postupku nabavke Laptop računara br.1.

- Izvještaj o provedenom postupku nabavke Laptop računara br.2.

- Izvještaj o provedenom postupku nabavke Laptop računara br.3.

- Obavještenje o pokretanju postupka za nabavku i isporuku arhivskih kutija - registratora za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i HercegovineOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke računara za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine - septembar 2016.g.Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke printera i skenera za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine - septembar 2016.g.Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluge osiguranja motornih vozilaOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku usluge osiguranja motornih vozila.

- Izvještaj o provedenom postupku nabavke auto guma.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluge održavanja OWIS sistemaOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku nabavke usluge održavanja OWIS sistema.

- Izvještaj o nabavci kutija za arhiviranje, kutije za pisma i kutija za čuvanje stvari i sličnih predmeta

- Izvještaj o nabavci kancelarijski materijal-blokovi, sveske, arhivski herbar...

- Izvještaj o nabavci kancelarijski materijal-mali planeri po zahtjevu UO

- Izvještaj o nabavci kllima uređaja

- Izvještaj o nabavci fotokopir papira u boji

- Izvještaj o nabavci specifičnog kancelarijskog materijala: blokovi, dnevnici rada, rokovnici

- Izvještaj o nabavci registratora

- Izvještaj o nabavci tonera

- Izvještaj o nabavci usluge štampanja publikacija

- Izvještaj o nabavci torbice za dokumente



2015. GODINA

- Konkurentski zahtjev od 26.03.2015. za dostavu ponuda za nabavku higijensko-sanitarnog materijala za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine

- Konkurentski zahtjev od 30.03.2015. za dostavu ponuda za nabavku napitaka i pića za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine

- Konkurentski zahtjev od 24.4.2015. za štampanje Godišnjeg izvještaja za 2014. godinu sa Godišnjim izvještajem o pojavama diskriminacije u BiH za 2014. godinu

- Javni oglas za prodaju motornih vozila putem licitacije po sistemu zatvorenih ponuda Ovdje možete preuzeti i obrazac za ponudu.

- Treći javni poziv za prodaju motornog vozila putem licitacije po sistemu zatvorenih ponuda Ovdje možete preuzeti i obrazac za ponudu.

- Tenderska dokumentacija od 26.10.2015. za postupak javne nabavke motornog putničkog vozila za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine

- Tenderska dokumentacija od 05.11.2015. za postupak javne nabavke i isporuka tonera i ketridža za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine

- Tenderska dokumentacija od 19.11.2015. za postupak javne nabavke i isporuke kancelarijskog materijala za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine

- Tenderska dokumentacija od 20.11.2015. za konkurentski postupak javne nabavke računara za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine

- Tenderska dokumentacija od 30.11.2015. za konkurentski postupak javne nabavke usluge-osiguranje motornih vozila i to: "Osiguranje od autoodgovornosti sa osiguranjem vozača i putnika" i "Kasko osiguranje vozila" za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine

- Tenderska dokumentacija od 30.11.2015. za konkurentski postupak javne nabavke usluge-održavanje OWIS sistema za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine

- Tenderska dokumentacija od 30.11.2015. za konkurentski postupak javne nabavke usluga stalne Internet veze zagarantovane brzine, email i Web hostinga za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine u Područnom uredu u Sarajevu

Useful Links


We are protecting rights of natural persons and legal entities in accordance with the Constitution of BiH and international human rights instruments...
Ombudsmen of BiH

Ombudsman's Activities

The Ombudsmen of Bosnia and Herzegovina Prof. Dr. Ljubinko Mitrović and Dr. Jasminka Džumhur participate in the International Scientific Conference on Freedom, Security and the Right to Privacy

Ombudsman Dr. Jasminka Džumhur participates in the workshop "Individual and social consequences of uncertain loss - Support to faculties and researches in Bosnia and Herzegovina"

Ombudsperson Nives Jukić taking part at the Regional Meeting of the European Network of Ombudspersons for Children

The Ombudsman dr. Jasminka Džumhur spoke with the Director of the Institute for Democracy and Human Rights of Azerbaijan and a consultant in the diplomatic representation of Azerbaijan in Bosnia and Herzegovina

The delegation headed by three Ombudspersons of Bosnia and Herzegovina will examine the experience of the Armenia Defender’s Office

Ombudsmeni dr. Jasminka Džumhur i Nives Jukić u posjeti osnovnim školama u Kiseljaku

Activities Archive


Latest publications


The Institution of Human Rights Ombudsman of Bosnia and Herzegovina  © 2017    |    Site Map