Jezik/Језик/Language:
Ugrožena su Vam prava?
Popunite i pošaljite obrazac
Foto galerija
svakodnevnih aktivnosti...
Pretraga web stranice:
Skip Navigation LinksPočetna > Odjeli > Odjeli za finansijske, opšte, pravno-normativne, kadrovske poslove i IT

Odjeli za finansijske, opšte, pravno-normativne, kadrovske poslove i IT

Služba za finansijske i Odjel za opšte, pravne, normativne i kadrovske poslove institucije Ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine izrađuju prijedloge normativnih akata Institucije Ombudsmena BiH; izrađuju pojedinačne akte koji se odnose na prava, dužnosti i odgovornosti iz radnog odnosa uposlenika Institucije Ombudsmena BiH i drugih ugovornih odnosa sa trećim osobama; vode personalnu dokumentaciju uposlenika; pripremaju prijedlog budžetskih sredstava potrebnih za rad Institucije; sastavljaju izvještaje i analize finansijskog poslovanja Institucije; prate realizaciju finansijskih planova; vrše izradu periodičnih i završnih računa; pripremaju i vode knjigovodstvena dokumenta za knjiženje i vrše upis u poslovne knjige; vrše internu reviziju finansijskog poslovanja; vode evidencije o doniranim, poklonjenim i na drugi način dobijenim finansijskim sredstvima; sastavljaju blagajničke izvještaje; vrše prijavljivanje i odjavljivanje uposlenika Institucije kod nadležnih organa za penzijsko i invalidsko osiguranje; vrše nabavu osnovnih sredstava, kancelarijskog i drugog materijala potrebnog za rad Institucije shodno odredbama Zakonu o javnim nabavkama; staraju se o održavanju, popravci i servisiranju osnovnih sredstava; staraju se o blagovremenom izvršavanju obaveza koje proizilaze iz ugovora o zakupu poslovnih prostorija; vrše isplate naknada za službena putovanja i drugih naknada, obavljaju poslove arhiviranja dokumentacije, te vrše i druge poslove iz svoje nadležnosti i po nalogu Ombudsmena BiH.

Odjel za informacione tehnologije kao zaseban odjel brine se informacionoj infrastrukturi Institucije i o svim ostalim aspektima IT oblasti (održavanje hardvera i softvera, tehnička podrška uposlenicima itd.).


Služba za finansijske poslove:

Rukovoditeljica službe za finansijsko računovodstvene poslove
Elma Obhođaš

Šefica finansija – odjel Banja Luka
Nada Josipović

Šefica nabavke
Gordana Bijelić



Odjel za opšte, pravne, normativne i kadrovske poslove

Šef odjela
-

Stručna savjetnica za opšte, pravne, normativne i kadrovske poslove
Angelina Kos

Stručna savjetnica za poslove evidencije
Azra Filipović

Stručna saradnica za bazu podataka i arhivu
Amina Kapetanović

Referenti za prijem i otpremu pošte
Jasmin Bračulj-Jukić i Amela Đermanović

Recepcioneri/radnici na obezbjeđenju
Bojan Pentek, Miroslav Mudrinić i Josip Matošević

Referentica za administrativno-tehničke poslove
Lidija Mihajlović

Spremačica/Kafe kuharica
Emanuela Gajić



Odjel za informacijske tehnologije (IT)

Šef IT odjela
Dragan Perić

Referent za IT
Mirnes Kurić

Važni linkovi


Štitimo prava fizičkih i pravnih lica u skladu sa Ustavom BiH i međunarodnim sporazumima koji se nalaze u dodatku Ustava...
Ombudsmeni BiH

Aktivnosti Ombudsmena

Nastavak i jačanje saradnje Ombudsmena Bosne i Hercegovine i Ombudsmana za djecu Republike Srpske

Ombudsmeni Bosne i Hercegovine na tematskoj sjednici Zajedničke komisije za ljudska prava PSBiH "Ljudska prava žena u Bosni i Hercegovini"

Ombudsmenka dr. Jasminka Džumhur na sjednici Odbora za energetiku, rudarstvo i industriju Predstavničkog doma Parlamenta Federacije Bosne i Hercegovine

Ombudsmeni Bosne i Hercegovine održali radni sastanak sa gospodinom Sašom Jankovićem

Ombudsmenka dr. Jasminka Džumhur razgovarala sa ministricom pravde Kantona Sarajevo Lejlom Brčić

Ombudsmenka dr. Jasminka Džumhur na sastanku Upravnog odbora projekta „Promocija različitosti i jednakosti u Bosni i Hercegovini“

Arhiva aktivnosti


Tematski dokumenti

Aktuelne publikacije


Institucija ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine  © 2021    |    Mapa stranice